tvorba webových stránek levně
Publikováno 08.12.2012 v 23:00 v kategorii Novinky, přečteno: 43x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a neustále budou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory působící na evaluaci www stránek a především i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text především. Na druhé straně nyní už je zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost najít, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství provozovatelů www stránek investují obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně správné, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to špatně investované prostředky. Skvěle vytvořené webové stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tolik dáváme do propagace a seo. Zadejte proto tvorbu webu skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených klientů.